Varsinais-Suomen osasto

Varsinais-Suomen osasto on perustettu 20.10.1963

Toimintakalenteri 2020

Olemme kokeneet kovin erilaisen kevään aikaisempiin vuosiin verrattuna. Jouduimme koronaviruksen takia 13.3.2020 alkaen perumaan vesijumppamme ja sitten vuorollaan muutkin liikuntavuoromme päättyivät.
Nyt elämme jo kesäkuuta ja rajoitukset vähän helpottavat. Mutta vielä ei ikä-ihmisten ja riskiryhmiin kuuluvien osalta ole tapahtumassa mitään oleellista muutosta. Tänä kesänä ei tulla järjestämään kesäretkeä. Samoin näyttää siltä, että kaikki lounastapaamiset ja teatterikäynnit toteutetaan vasta joskus tulevaisuudessa. Toivottavasti syksy tuo niihin selkeyden.

Avokuntoutus varauksella

Kevään avokuntoutuksemme jo siirrettiin elokuulle, tarkemmin torstai 27.8. ja paikkana tuttu Marina Palace. Paikan suhteen on pieni varaus, mitkä ovat silloin etäisyysrajoitukset, 2 metrin turvaväli rajaa tarjolla olevia tiloja.
Toivottavasti elokuun alussa tiedämme, miten avokuntoutukset voidaan toteuttaa.

Bocciaa ja vesijumppaa

Syksylle olemme saaneet vahvistuksen liikuntavuorojemme jatkosta.
- Pelaamme bocciaa tiistaisin klo 12-13.30 Impivaaran uimahallin liikuntasalissa. Syksyn ensimmäinen vuoromme on 1.9.2020.
- Vesijumppa / uinti jatkuu perjantaisin Ruusukorttelissa klo 14 – 16.
Syyskauden jumpat alkavat 4.9.2020.

Heku-kurssia??

Heku-kurssillemme, joita on järjestetty kaikkiaan 12 kurssia Ruissalon kylpylässä, viime vuonna edelleen toivottiin jatkoa. Jatko pitikin olla selvä, sillä puheenjohtaja oli jo sopinut hinnatkin tälle vuodelle ja ajankohtakin oli varattu 8. - 10.9.2020. Ruissalon Kylpylä kuitenkin irtisanoutui sovitusta hinnoittelusta ja antoi uuden huomattavasti korkeamman tarjouksen suunnitellulle kolmannelletoista heku-kurssillemme. Puheenjohtaja jatkaa neuvotteluja syntyneestä tilanteesta, tutkitaan samalla olisiko kiinnostusta kurssista uudessa tilanteessa.

Syksyn toiminnasta ja mahdollista tilannemuutoksista tiedotetaan jäsenkirjeellä, kun tilanne selkiintyy ja tapaamisrajoitukset helpottavat.

Nettisivuillamme olemme myös informoineet syntyneestä tilanteesta.

Yritetään pysyä terveinä.
Nautitaan kesästä ja toivottavasti nähdään syksyn tapaamisissa ja kuntoiluissa!

Johtokunta

Varsinais-Suomen osaston johtokunta