Varsinais-Suomen osasto

Varsinais-Suomen osasto on perustettu 20.10.1963

Toimintakalenteri 2024

Olemme menossa kevättä kohti, kaksi lounastapaamista on jo toteutettu tänä vuonna.
Osasto tarjoaa kevätkaudelle lisää seuraavanlaisia tapahtumia:

1. Liikuntavuorot

- Kuntosalivuoro Kaarinan Omaishoidon tukikeskus Visiitissä keskiviikkoisin, kellonaika 15.30–17.00.
- Osastomme vesijumppa/uinti – vuorot suunniteltu jatkuvan perjantaisin Ruusukorttelissa kellonaika 15–17, valitettavasti allas on nyt remontissa, ilmoitetaan mahdollisimman pian jatkosta.

2. Osaston vuosikokous

Osaston vuosikokous pidetään torstaina 14.3.2024 klo 14 Lounais-Suomen Neuroyhdistyksen tiloissa, osoite Itäinen Pitkäkatu 68, TKU. (Avustajakeskus samassa osoitteessa).

3. Lounastapaaminen

Lounastapaaminen on torstaina 4.4. klo 12.00 ravintola Broadwayssa, osoite Piispanristintie 1, Kaarina. Lounastapaamisissa jokainen maksaa lounaan itse. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Ravintolan sisäänkäynnissä on luiska.

4. Teatteriesitys

Olemme varanneet lippuja Turun Kaupunginteatterin näytökseen Täydellinen lauantai.
Esitys on lauantaina 20.4.2024 klo 13. Tule mukaan katsomaan huumoria perhe-elämän ytimestä. Päärooleissa esiintyvät Jaakko Saariluoma ja Jenny Kokander. Palkitun näytelmäkirjailija Florian Zellerin komedia vuodelta 2013 on ehtinyt tikahduttaa nauruun yleisönsä niin ulkomailla kuin Suomessakin. Nyt se nähdään ensimmäistä kertaa Turussa Reita Lounatvuoren suomennoksena, jonka ovat viimeistelleet yhdessä Lounatvuori ja Jaakko Saariluoma. ”Saariluoman ja Kokanderin naamatkin jo naurattavat. Se on hyvä, sillä katsojan pitää aina poistua teatterista paremmalla tuulella, kuin mitä hän oli sinne tullessaan.” -Ohjaaja Pentti Kotkaniemi. Liput maksavat 20 €/hlö , osaston tukema hinta. Saattajakortin haltijan ei tarvitse maksaa avustajasta. Varaa lippusi viimeistään 20.3. ja ne on maksettava myös samaan ajankohtaan mennessä osastomme tilille:
Nordea FI71 2264 1800 1320 40 , ilmoittautumiset Riitalle p.0400-122330

5. Avokurssi

Suomen Polioliiton avokurssipäivä torstaina 25.4.2024 klo 10–14 hotelli Radisson Blu Marinan tiloissa. Ilmoittautumiset Marja Räsäselle.

6. Polioinvalidit ry vuosikokous

Polioinvalidit ry sääntömääräinen vuosikokous 27.4.2024 Iiriskeskus, Helsinki.
Muusta tulevasta vuoden 2024 toiminnasta saat tietoa seuraavassa jäsenkirjeessä tai Poliolehdessä.

Pidetään yhteyttä ja soitelkaa. Tapaamisiin.

Johtokunta

Varsinais-Suomen osaston johtokunta